♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

dear diary ,

what the heck ! line broadband yunn slow abis masa tok .
tahh la . makin ari makin slow line nya .
belom sebulan gik make , dah jadi cam tok .
mun dah setahun lak apatah gik nak ouhh .
pa jakk laa . today aku exam BM kertas 1 & 2 .
yarabbi buduhh nya aku .
konfem kenak potong jak markah ku pastokk .
format rencana ku dah salahh ! wth yaww~
panass aty . dah laa kertas 1 ng sik siap .
akaiiii ~ ishh ! shitt bai .
sakit hati ku dgn exam ku yaa .
rasa maok polah gik skali jak ea . DAMNN !

yehh~ hari tok tek bestt !
my sygg text baa . nya dah sik keja gik derr .
mlss bak kata nya pun . haha ! ktk ng PEMALASS bie :P
nya padah nya maok spend more time with me now .
YESSS ! sukaa kmk dgr ya panjangg .
haha~ penatt text ngn nya ptg tek .
sampe tertido ku baa . OPSSS!
sorry . sukk bila nya padah aku lebih pentingkan tido dari nya .
haha . PENJELES ktk bie ! :P
yehh~ my sygg back !
yang sentiasa peduli sama aku dehh . ngee !
sayang cinta kamu si panjangg !

ouhh sunyi rasa .
no more jokes from HIM [ daryl ]
miss it so mucc ! salu da jak nya inbox aku .
nang happy bila bekawan ngn nya .
tapi sebuah perasaan ya yang menghancurkan friendship kmk duak .
but , we're still friend rite ryl ?
kmk sik maok kehilangan kitak as friend ryl .
im gonna miss u , your jokes & everything bout you !

then , pasal kawan ku nak sorg tok . ARELL !
ri marek & ri tok nya sik turun solah .
dengar cita daus nya maok benti school .
maok kerja jakk . ishh ! paloii ko ea rel !
your study is more important .
maybe da masalah family kott .
well . hidup sidak kan serba kekurangan since bapak nya ninggal .
so , sbgai anak sulung nya terpaksa berkorban nak ouhh .
lebih2 gik dah dekat nak raya tok .
seriously , aku sian bena baa ngn kau rel .
tp tlg ubah perangai kau ya .
kau banyak berubah dah kinek tok .
sampe cikgu pun kau lawan . huhh~
aku faham bahh rel .
and kmk org sebagai kawan sentiasa doakan doakan kau oke !

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment