go girl !


aww~ she's mine yaww ! haha . her name is NAZZATUL SHAHIDDA AIDDA . such a long name ! hehe :] fifteen years old . stay dekat SRI AMAN . same place with my BOO . she's super CUTE ! geram ku dengan nya . haha ^_^ mun ku diam dengan nya nang ku solek2 anak tok . childish yaww~ then , nya manjak . wanna meet her & SYAMSUL ae !

malam tadik MOODY lu rasa nyawa . ni gik dengan SYAMSUL yang sik text2 dari petang ya . geramm na nyawa ku ! orang lain dapat nya text . ditambah gik dengan LINE CELCOM yang kedak babengg malam tadik . so , sekejap jak laa ku text nya . pasya lu mok tido anak ea . ishh ! sakit hati ku paloii .

then , pukul 10 lebih ku dok luar umah sorang2 . nangga budak2 main budak2 main bunga api . best na upa kitak orang ouhh~ then , im crying . haiyaa~ congekk ! ukan congekk , tp aek mata kuar dikpun laa . after that , aku dikejut abang ku . ngekk org tua ya uak . he asked me , am i cried ? i just said NO . actually aku rapat an abang aku even nya jaoh . nya jak faham probs aku baa . so , ku terpaksa jak cerita semua yang ku pendam lamak2 tok kat abang ku . then , abang ajak ku masok lam umah . tang masok ku terus duduk . mak nangga aku ! she might be understand . abang ku masok bilit and bila nya keluar nya bawak CD AIZAT ! sumpah ku minat AIZAT weii~ abang ku soh dengar semua lagu aizat ya . then , nya padah yang ku patut bersyukur gik masih hidup . yesss ! aku nang cukup bersyukur gik dapat teruskan hidup . then , aku ambik laptop then pasang lagu ya . bestt yaw ! thankss abang .

now , i FIGHT for my LIFE ! yehh ! you go GIRL . life is fair to everybody . so , plss dont think negatively bout yor life . lagipun , kita hidup tok sebagai pinjaman . hmm~ :] you strong GIRL !



Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment