Assalamualaikum & hello nyah² semua . kembali mengupdate blog . omg ! its 30 October 2010 babe & its Sunday . pftttt~ babai October . Hello November ! dup dap dup dap . sekejap jak masa berlalu ouhh . next year perang besar laa kmk org ! yehhh~ comes to me SPM ! haha . sik sabar mok abis SPM . maok ambik lesen kereta . ya rancangan kmk org lepas SPM . then , jumpa an semua kawan yang jaoh2 ya . indu alu jak with sidak . NAZRIN , HARIZ , MIMI & NIESA . rindu gegilak ku an ktk rang . Hope ku sempat jumpa ktk org kelak . aminn .

ok ok . pagi tadik . aku gi jalan an Mamak . first , gi Yusuf Restaurant for breakfast . g beli barang
² dapur . aku carik dak syampu , losyen , pencuci muka & baby wipes . lepas ya raon² with Mamak . mcm² jak di beli . lepas maok balit ya terserampak with Syahmi . love your new hair Miey . :] then , jumpa Michael Hoo . ciobihhhh~ 360 darjah nangga org . pftttt~ cucuk mata ko kelak ? mok ? HAHAHA . sorry , saya sudah tidak berminat kamu wahai Korean Boii ku . takpa maa~ kamu Qer Ai lo . so many fans in school . im happy for you .

yehh~ aku suka blog aku kinek . cantik menari tertarik Kau memang Da Boom ! in gegilak with my blog . adohh~ da gik pasaltok . hmm . hard to say ! everyday i miss him . NYA ? ni lah ku tauk . tanyak ko pun ngn nya nun . sorry babe ! aku tauk ktk org sayangkan relationship mekduak . tapi nak , biarlah nya ngagak aku . ku malas nak ngagak org . bik malu jak . ya pun mun nya gik sayang aku . haha !

ok ok . saya masih sayangkan awak ahpek . ahpek ? dengar sik ? sik dengar sik pa laa . oi , ingat sik lagu SOLO tok ? ingat sik ? maybe sik nak ? saya penah cakap , kalau saya rindu saya mesti dengar lagu ni . sebab saya tak mau ahpek tinggalkan saya . tp , sekarang apa jadi ? tak apa . memang bukan jodoh kita kan ? yang penting , saya tetap doakan ahpek dapat GIRLFIE yang better dari saya . saya ok baa ! :] keluar lepeh aku . hehe ^__^

ok ok ? tengah layan lagu bah tok . ieyla soh dengar . actually aku dah tauk dolok lagu ya . haha . lagu I Miss You ya . best baa ! even intro nya pelik sikit . tapi cuba laa dengar ok ! best !
before ya STOP dolok my Music ok !



ouchhh ! ok laa . udah lok . maok ator blog org . huhh~ penat ea ! but sik pa . hehe ^___^ esok exam agik . ada Kesusateraan Melayu , Pendidikan Sivik & Art . papai !



Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment