futsal =,=

hello peeps ! update again & again . yehh . Thanks God , its Friday again . ingat dapat cuti & tido puas esok . ta[i esok ada tugas . Pertandingan Futsal anjuran Pengawas sok . hope aku happy la besok . good luck for those who taking part in this competition . plsss ! dont fight ! adat pertandingan ba . udah kalahya , kalah laa . nak menang ya boh belagak ok !

aww~ keboringan yang melampau ku mlm tok . actually Mona maok tido umah ku mlm tok tek . tp mak nya soh balit bah tek . terus sik jadi . aku tek tido alu terbangun tam nya mdh pia . and sampe kinek ku sikpat sleep gik . hmm =.= frust ku doe ! shit bena ea . Syamsul molah aku kedak apa jak . kimen alu . oi ! kita gerek sik ? mesti nya jawab sik tauk . pa jak laa . da ku kesah ? sik ada . ku mls nak gago gik ea . sorg2 jak molah aku camya . udah2 ! aku sik maok nangisss !!!

shitt . kalah juak aku dengan aek mata . nangis juak . pek juak na ! babengg ! udah udah . malas mok miker . thankss sayangg ! i love the way you lie :] middle finger up ! shit you bebeh .

sunyi ae malam tok . nasib laa ada Sadam yang maok juak chat an aku tek . terubat rindu aku terhadap EX aku sorang tok . hahaha :D sik lamak gik nak SPM ouhh . hehe . cosentrate jak lok an SPM kau ya . lepas SPM lak aku text kau . malas mok ngaco lok . hope kau sik tukar no laa . actually aku dah tukar no baru . hehe . bak kata dikpun tek , lepas SPM bok ngaco balit . as friends ok :)

malam camtok nang best layan lagu jiwangg~ awww ! caerr asa nyawa ku . mok nangis ku ! especially bila dengar lagu keagamaan . lagu Maher Zain . best ae ! some of his songs that adoring me .

*Alhamdulillah
*For the rest of my life
*Hold my hand
*Always be there

such a beautiful lyrics babe ! dengarkanlah . ok laa . tahap kemalasan dah meningkat tok . nak tido , mata sik ngantok . dengar lagu jak laa . papai . see you on my next post !


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment