p/s : I LOVE YOU :[


hello peeps ! ada gik update . makin rajin update . haha . mesti boring nak bila aku tiap2 hari update . weii~ hak aku . blog aku , sukahati aku laa : ) thanks God , its Friday again . pantas masa berlalu . next week start laa berperang agik with LAST YEAR EXAMINATION . nervous ae ! dah la belom study gik . sigek benda pun ku belum ulangkaji . sik apa ! ku dah pande . A+ exam ku lak . especially part MUKABUKU / facebook tok . nang 100% laa . haha . apa kaa ?

today , kat school . ada
DRAMA . what the heck ! segan ku doe . plus , malu . nasib malu ku ya ilang . just lupak skrip sikit masa ya . dah laa sidak 4A3 ngga mekrang . haha . ok laa persembahan mekrang tek . nasib la nak ouhh . dah laa ritok kenak paluk juak tek . kimenn ! salah sigek pun kenak paluk juak kaa ? dah laa kuat gila babengg ! sakit tangan aku . how dare you ! haha . ada jak .

then , petang tek main Badminton with
Eyen | Iela | Allen | Muhar | Tete | Azam . best doe ! haha . main dengan Tete tek . kalah nya ta,m aku . dah laa men jaik akal . nya past bulu tangkis tinggi2 . ni ku dpt mok sambut . nasib menyebelahi aku baa . AKU MENANG ! hahaha . giksa ko . then , aku sempat shopping sejap tadik . beli baju duak pasang , beli spek duak igek . habis dah RM100 lebih untuk shopping . do i care ? haha . duit aku ! haha :D

bout medical checkup ? hmm . aku dapat results x-ray dolok ya . ada benda dalam perut ! aww shitt ! tah aku sik tauk pa benda ea . sebab mamie ku discuss an doktor tadik . maybe bulan 12 or bulan 1 aku operation . ya pun tunggu doktor inform pasal kesihatan aku . kenak doktor sik padah sebulan jak gik kaa mok idup ouhh ? lelah ku dah . malas gik maok idup . sakit hati doe ! huhhh . *sigh



tadik .
Syamsul on the line . sik juak ku lalek . then , suatu saat ya terbukak hati & mengenja tangan untuk ke facebook nya . ternyata , nya meremove aku . terasa air mata jatuh ke pipi . cehhhh~ bahh . kenak laa mesti remove ? he hate me ? i guess but i dont know . apa salah aku ? mana jak laa . hope nya cepat2 dapat gerek jak gik :) im happy for you .

terpaksa happy didepan semua orang . tapi hati tok tetap sama . dont worry ! i will do my best in my life . fight for it . tapi , ada kah aku setabah ya ? MAYBE ! hmm .

p/s : i still LOVE you . did you know ? NO right ? nevermind . aku sik akan pernah salahkan kau . salah aku juak nak ouhh ? and i never regret with all this . I JUST LOVE YOU .

bored ! ngadap facebook jak . ngee~ tangan pun dah penat menari di keyboard . so , patik nak undurkan diri lok . ada cerita , patik update lagi ok . papai ! :)

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment