Selamat Hari Raya oi . even raya haji jak . ritok aku make baju kaler ijo . baju baru baa ! haha . kau ada , sik da nak ? pft ! suka ku melalut benda paloi² tok eh . actually aku sikda mood gegilak ritok . sik tauk la mood ku lari ke sini . ke london kali , mun sik paris . bodoh mood ku tok ! sikda guna ko lari bongok ! sikda nya tauk pa rasa kau . ee~ angol bodoh ! yahh . maok na mulut tok menyumpah dah . bukan apa oi . sikda ku marah gilak sampe camtok since few days . sumpah ! aku sik suka marah . bencik ku . tapi ya la tek . terpaksa ku marah juak ! hahaha . mun sik pia , kelak hilang semua perasaan bengap ku tok .

hari ini hari raya . kerja aku dari pagi sampe kinek , online jak . friends request dah beratus ya . aku malas maok approve ehh . gasak sidak lah nak tunggu ka apa . tek ku ator background blog . kacak sik ? kacak nak ? ya tanda aku sayang kau . everythings is about you ! kau da molah camya , sikda kan ? hmm . boring ku dah ! and now , aku gik tunggu msg dari Ben . setia ku nak ? sikda ku msg org lain bongokss ! hmm . selalu nya , mun ku dah ajab nunggu , akan ku OFF juak empon tok . tapi ya la tek . nya padah kawan nya gik maok pake . hmm . aok jak la ! petang tek nang sikda mood ku after ku melihat word rang mpwan ' kmk gik masih ingat EX kmk ' . ya rabbi . bagai kaca terhempas lalu hancur berkecai rasa hati . once again perkara ini berlaku ! then , Ben text . ku padah kelak
² jak text . sikda mood ku oi . nangis ku tek ! hahaha . congek alu . berik penampar ! haha . aku sik suka nangis . cehh~ aok jak la ya . p sik lamak lah . tapi hati gua masih sakit ini ! camni ouhh mun duak ya RETURN balit ? OHH MY GOD ! sabar jak ho . aehh² ! pahal ku piker nak pelik² tok ? but now , aku nang dah rasa pelik bah . especially layanan nya . sik macam dolok . dolok best ! gila care nya sal aku . now , kurengg ! bok bapa hari couple dah camtok . belum berbulan bertahun . fedup ! -.- i try the best to be perfect for you . sik jalan an laki lain . kurangkan online . sik text org lain . tapi ya la tek . cam sik di hargai jak . ya ka ? ni ku tauk eh . ya la ku malas syg org ! bongok ! duak hari dah mood paloi datang . cuba ko lari jaoh2 gak . boh agak aku sitok ! ku mok mood best jak agak aku . ada faham ? dah la aku tok jenis kuat gila babui jeles nya . hahaha . tapi , sikla ku mok madah kau yang aku jeles . faham la sikit . -.- lelah ku dah oi . aku sik maok sakit hati gik . tulun lah ! hahaha . *tetak sik ikhlas . ==' persoalannya , adakah dirinya akan memperlakukan diriku seperti mana ORG itu lakukan suatu ketika dahulu ? wait & see .

malas ku dah . dah lu sikda text atang . sabar jak ! TUNGGU . -.- babai .


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment