NEW DATE ! NEW DAYS ! NEW WEEK ! NEW MONTH ! NEW YEAR !

dengan ini beta mengisytiharkan , beta telah me'make-up'kan blog kesayangan beta ni . tahun baru , mesti nak yang baru jugak kan ? hari ni tak banyak program beta . sebab tak sihat . sakit sangat kepala disebabkan beta buat kerja bodoh semalam . once again ! yeahh , beta mengaku . this new year is the most worst new year ever . *english patah-patah . i dont know . last night beta menangis & menangis & crying & crying .

beta tak tahu . beta tiba-2 teringat pasal kita semalam . beta ingat text awak hari tu yang awak cakap ACTUALLY , I STILL LOVE YOU tu . bodoh nya beta -.-'' masa awak ungkit kenangan kita jumpa dulu tu , sumpah beta menangis . awak macam beri harapan jer kat beta . why can't u just hold me ? and how come it is so hard ? and do u like to see me broken ? and why do i still care ??? arghhh ! benci ! why did you leave me like that ? with that way ? awak kejam . kejam sangat . beta memang belum dapat terima kenyataan ni . i dont know why . stupidiot me !

kalau diberi peluang , beta nak HILANG INGATAN . beta nak lupa sapa awak , sapa diri saya , lupakan semua orang ! dan MULAKAN HIDUP baru . kehidupan yang kosong , lepas tu beta nak corakkan kembali . tak nak dah menangis macam ni . tiap-2 malam menangis sebab awak . anyone can HENTAK my kepala sampai hilang ingatan tak ?

*awak cakap awak sayang saya ! awak tak tinggalkan saya . awak janji saya kan ? mana pergi janji awak ? awak tipu & tipu & tipu saya ! kenapa awak tinggalkan saya dalam keadaan macam tu ? lepas tu , pergi dekat perempuan lain . awak jahat ! i really miss you . saya takkan text , call or everything melainkan awak yang mulakan dulu . i miss your ayat jiwang that can makes me laugh too hard . i miss to call you MONYET and you call me BABUN . i miss when you bully me . i miss everything about you Monyet . but why you still care about me ? siap pasang SPY lagi tuh . everything you know even i didnt tell you . awak beri harapan dekat saya ;'( i try to open my heart with that boy but i cant . maybe its too early . lama-2 dapat lah kott .hmmmm . ;'( *



they always said that im strong enough to faced all this . but im not ! saya tak kuat . and they always said that i will meet with my TRUE GUY . i hope so . aminn !
picture kita tu ? jangan risau . beta tak pernah & tak akan delete :)

with Love : 'yuyun Monstee

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment