apa ? tak ada apa-apa la --'

hallu hallo hello hai ! im back . hihihi . what a messy day ! now , aku tak berapa sihat . asyik flu jer dalam minggu ni . sumpahh aku tak suka ! penatt la . dengan hidung yang tersumbat lagi . alahaiii , sabo je la ;D

btw , ada nampak perubahan tak kat Encik Blog aku ? of course la kan ? hahaha *show off . takda la . semalam aku boringg sesangat , plus semalam kan cuti Good Friday ! habis website pasal blog aku explore . try punya try jadi la macam blog aku yang sekarang ni . tapi ni baru sikit . masih ada banyak lagi yang aku nak buat . penatt wokk ! tapi aku ada jugak mintak tolong dari kawan aku . thank you !

hummm , pasal Pertandingan Pesta Pantun tu kitorang dah tarik diri la . pengetua cakap latihan untuk pertandingan tu terlalu last minute sebab next week hari Rabu dah mula pertandingan . tak apa la . lagi okayyy ! sebab aku dapat cosentrate dengan extra class & study aku . aku dah taknak ketinggalan . plus , exam dah tak lama lagi kan .

pasal homework ? alahaii . kenapa la kau banyak sangat ! kau tahukan yang aku ni pemalas !

Yuyun , mana janji mu untuk menukar Malas kepada Rajin ? adakah engkau lupa ?

hahahaha . stupid never finish . tengah mencuba la ni . hihihihi .

p/s : malas nak hupdate lagi . better aku continue kerja Sejarah --'

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment