Sabtu-day

Assalamualaikum wbt & Hello Hello .

ohh na na ! whats the new ? wiwitt . nyanyi la pulak . tengok lah rupa baru Encik Belog aku ni . makin kurang handsome nampaknya . HAHAHA . aku buat transparent semua dah . alahai ! tak apa la kalau engko tak handsome sekalipun wahai Encik Belog . tapi aku tahu engko tetap setia kat aku kan ? * gedikgedik

hari ini hari Sabtu . esok Ahad . ohh yeahh ! hari ni aku ponteng tuisyen . alangkah gumbiranya . actually aku bukan sengaja pun nak ponteng . takda orang nak jaga anak buah aku tuh . plus plus aku kena kemas rumah sampai aku dapat rasa pinggang aku dah nak tercabut ! ohh my .

parents pergi Sarikei hari ni . dari awal pagi lagi . diorang ada kursus pergi Haji . kakak aku pulak kerja . so , aku jadi surirumah sepenuh masa la hari ni . kemas rumah , sidai baju . jadi budak-sitter . penat weii ! buat folio lagi . nak lukis melukis ni yang payah . aku memang tak pandai .

lepas tu cari gambar kapal layar lagi . edit lagi . buat itu , buat ini . sampai la ke petang ! banyak jugak gambar kapal layar yang aku dapat . tapi yang kat bawah ni top 4 .


Top 4 ;')






siap promo belog lagi ^_^



lepas ni nak print . then lekat lekat lagi . lepas tu nak lukis kapal layar tu . must be sejibik sebijik macam tu tau ! lepas tu , nak buang sana , buang sini . then jadi lah sebuah arca ! but i still dont have any idea with it *speaking la pulak . HAHAHA .


p/s : mood aku tak baik sangat . aku rindu la dekat budak sepet tu !






Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment