i miss you so badly -_-

i need you... I miss you... I love you Pictures, Images and Photos


hello hello . today is Sunday & 1st May 2011 . ohh emm Gee ! exam is around the corner . we starts our exam on 16 Mei 2011 . damnn ! im really really not ready for it . havent study & revision yet . whats wrong with me nowadays ? getting lazy lazy & lazy .

hmm . im all alone . my parents not at home . only me & my sister . so lonely ! plus , today tak text sangat dengan DIA . he might be busy & i wont disturb him . aku just text dia pagi tadi jer dalam pukul 10 . tu pun dia cakap dia nak pergi tuisyen . dah la balik tuisyen pukul 2 then dia kena pergi sekolah lagi . dia kata ada practise debat bahasa cina . dan malam ni dia langsung tak text aku . i miss you lah fat ! fat fat fat >.< engkau memang gemuk ! semalam kitorang gaduh . malas la nak cerita . past is past ! buat sakit hati jer nak fikir .

sekarang ni aku sakit hati sangat ! plus plus aku terpaksa menanggung kesakitan ulser kat mulut . nak beli ubat petang tadi , tapi hujan la plak . so , aku pergi beli ubat dalam pukul 5 lebih macam tu . jalan sorang-2 kesian kan aku ? hmm . nasibbb weii .

dan sekarang ni aku menyampah sangat dengan line internet yang slow macam kingkongkang ! aku nak design blog pun tak dapat . ni pun lama tunggu nak loading . hampehhh ! k la bye . aku memang takda mood --'

Henry , i miss you dear !

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment