saturday nite

heii SUNDAY ! sakit semua badan aku ritok . pa kaa ? tido awal malam tek . sik dapat online lamak . ya ku sikpat update blog ku tercinta tok . hari tok aku demam + flu . dah laa sekda kdid . sikpat mesej an cinta hatiku lok . opss ! me with him OKEY jak . ya laa tek . nya pia jak nak ouhh . hahaha ! btw , aku enjoy gilak dengan hari semalam . ouhh my prada ! best gegilak hari marek .

our SATURDAY nite !

kaler
PURPLE punya tema . kacakk doe ! meriah alu malam tadik . boleh kata romantik uak laa . haha ! sebab tema nya kaler purple . dari pagi sampe habis majlis ya mekrang bertungkus lumus untuk mengSUCCESSkan majilis ea . ya laa badan habis sakit . ouhh my ! thankss cikgu di atas pujian kalian tentang nasi mentega yang aku polah ya . haha ! sedap kan ? ya pun cikgu masraie ngaja . haha !

tapi nak sikda PICTURE mok show . bateri camera sik sempat maok charge . babun kan ? shitt bebena . dah laa dekat mok kul 10 lebih balit malam tadik . hehe ^__^ jeles ku nangga sidak kawan ku bercouple balit malam tadik . tang kmk org nak gerek jaoh jak sik . hahaha !

aku demam dah ritok ! plus flu yang semakin menjadi gik tok . ditambah gik dengan KERINDUAN tahap babun dekat sayangg aku si MOHD SYAMSUL ya . aku sekda kedid maok texting dgn nya . wuu~ i miss you sygg~ nya pun sekda text aku baa . huhh~ malas mok lalek ea . kefala sangat fenin . lepas tok mao hafal skrip pake forum ! ohh god . cau lok . hee~ papai :]

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment