masalah itu problem

assalamualaikum & salam 1 Malaysia , pembuka kata pemanis bicara buat sidang pembaca sekalian . Bersyukur kita ke hadrat Allah swt , kita bersama lagi dan kali ini bersama saya Ahmoi Yuyun selaku penulisnya .

hahaha ! sorry . merapu sik tentu pasal . syokk gilak ku berforum tadik . Hebatt la bak kata cikgu ! dengan suara ku yang lantang sampe kelas sebelah dapat dengar suara aku tauk . haha ! bestt laa . tapi ritok aku masih kurang sihat ! fenin gilak . dah laa blog lamak juak sik di update . nak padah busy sik juak . justt BABUN kesayangan aku ya masok hospital . mintak di scan . tok pun aku make lappy kazen ku . ouhh sungguh mulia hati mu wahai kazen ku ! ya ku sayang gila babun an kau . hahaha . mun sik pia , sikda ku sayang an kau .

penat ku minggu tok doe . jaga kelas 6SR . dah laa tingkat atas skali . so , terpaksa aku turun naik kelas mekrang yang tingkat atas sekali juak ya , then bejalan menuju blok sidak . nait tangga pergi tingkat atas . awww~ penat bin letih ku . sendat pernafasan ku sepanjang minggu tok . hahaha ! antap word ea .

pa gik ouhh ? haa ! minggu tok banyak na probs . tahh ku pun sik tauk sapa salah sapa benar . persoalannya , bena kaa Mohd Syamsul ya playboy ? tepuk dada , tanya an nya pun laa ho . p ku sik brani . hahaha ! incredible hulk ya mun mengamok , habiss la ! lantak laa . tah laa . ku pun sik brapa lalek gilak gik an hubungan mek duak . mun nak clash pun clash laa . what can i say ? jodoh di tangan Tuhan baa . ya laa tek . banyak na org sik suka kmk duak couple kohh . pa kaa ? ko ada hak kaa ? ko ka berik makan mek duak . sik nak ? so plss shut our mouth up ! sik suka ae org fitnah mcm2 tok . but nevermind . aku sik ambik hati pun . ya laa mamie padah an aku tek .

mak : kitak tok nyaman jak muka mok maafkan orang .
me : ae . bahh ! dah ya yang terbaik . lgpun Islam menggalakkan umatnya bermaafan bahh .
mak : pande laa kitak . sembahyang sik penah lengkap .

hahaha ! tesengih jak ku dengar ma ku madah camya . btw , fedup dah ku an orang kinek tok . suka beranok , suka meyindir , suka memfitnah , suka mengumpat . pa kaa ? aku pun sedar dirik laa ho . dolok nang ku tok laa suka beranok . tapi usia yang mematangkan segalanya . lagipun kaunseling yang diberikan seseorang itu amatlah berkesan . haha ! thakss btw .

hmm . talk bout exam . mengucap ku nangga result ku ! nang drop alu . pa kaa syaitan yang menghasut hambamu yang hina ini . kwang kwang kwang ! :P see ! result ku dari awal tahun sampe tok tek menurun alu . :P boh tetak ar . malu ku . aku sik pande ! hahaha .

Ujian Pertengahan Penggal 2
BM : 71 B+
BI : 62 C+
P.ISLAM : 83 A
SEJ : 52 D
MATHS : 44 E
SCIENCE : 65 B
PERDAGANGAN : 55 C
PSV : 71 B+
KM : 65 B

sik pa . last exam gik ada . hahaha ! ADOHHH . penat dah tangan dak ibuk menaip . esok school again . aww~ tired doe . mok molah homework gik tok sebelum aku kenak pelempang dengan lady boss esok . ada masa kita berjumpa lagi yaww ~ PAPAI !


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment