such a bad week -.-

halo halo . aww~ anak ikan buntal laa ! hahaha . sal ku bukak FACEBOOK atang manas laa . marcapada menyaksikan dalam arus permodenan dan kesibukan alam siber & teknologi tok , banyak kes TIRU MENIRU yang kita dapat perlihatkan . especially BUNTAL ya ! eee~ geram nya aku . nama aku kau ekot ! baju aku kau ekot ! blog aku kau sik brapa nak ekot ! boleh kira semua benda kau mok ekot ! sapa EX gerek aku pun kau ambik uak dolok . hahaha ! HEBATT kau babe .

bencik aku tauk ! geramm . pa suka lak ekot org ! sekda otak mok bepikir kaa ? paloii . sekda kreativiti alu jak . cehhhh ! *sa kreatif la tek . pa ku kesahh ? ada otak ! pikir laa . bencikk ku ! then ku terpaksa tukar nama kat facebook . banyak gilak dah org pake name Ahmoi yaa . dolok kenja2 sik maok make . hehhhh ! panas aty . nevermind ! kau sikda otak ya niru hasil org jak ea . be ORIGINAL plsss .

actually aku malas mok marah2 kat blog ku tercinta tok . tapi minggu tok aku MOODY jak baa . macam2 jak yang berlaku . what the buritt yaww~ actually kmk org gadoh dgn KAWAN lam kelas mekrang yaa . oppssss ! KAWAN kaa ? sik nak ? geram ku ngn antu ya juak . dah laa poret . gago hal org gik ea . sik sedar dirik ya . gerammmm ! dah laa rasa pande ! owk ea . masa forum ! tang nya jak berik soalan susah2 an mekrang . tp bila giliran nya ? HAHAHAHAHAHA ! ouhh tedahh ko babun . sekali soalan ku kuar lu penin palak . terus gi jamban dak ea . hahaha ! ya laa kau . boh mok blagak bahh . see ! sapa mok bekawan an kau gik lam kelas ya ? lain kali mulut jangan celupar . hati mau baikk maa~ understand ?

kat school tek . aww~ best laa juak ! pa kenak dgn perangai ku ritok ? ya Vincent & Daus padah . macam budak kechikk ! do i care ? janji ku happy . ALEP anak Merah Carey ya ng kenak jak ngn aku ritok . hahaha ! ku tarit telinga nya sampe MERAH ! hahahaha . salu nya jak buli aku bahh . ritok aku gik buli nya .

hmm . i miss my POCONG le min ho . haha ! ngegeh lalu . MOHD SYAMSUL ! i miss you so badly sygg . sehari tokk sikda text . EMPTY baby ! i love you so hard . see ! im wait for your text until now . i dont want to text you first . because i wanna know that am i important to you ? but till now , still no text from you . DISGUSTING ! imma just hope for nothing .


*heart break into pieces -.-

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment