waa~ nampaknya Allah sudah menurunkan rahmatnya . hujan turun la wei~ dari tengah hari tadi aku mintak supaya hujan tapi belum dimakbulkan . tapi permintaan aku dimakbulkan jugak walaupun lambat sedikit untuk dimakbulkan . haha ;] awal pagi dah aku ni badmood . sentiasa menjauhkan diri dari kawan2 aku . mereka hairan bin pelik dengan perangai aku hari ni . then , aku terpaksa cerita la kat diorang pasal probs aku . lepas tu baru la aku rasa lega sikit .

cerita pasal exam . hari ni aku ada exam sejarah ketas 1 & kesusateraan melayu . akaiii -.- susah baii ! biol palak . haha . dan aku dapat rasakan yang aku berada diambang kegagalan . tahh laa . memang susah soalan tu . KM yang senang sikit tu pun aku dah anggap susah . memng blurr gilerr palak otak ku tadi . dengan mengantok tahap maksimum nya . haha ! aku just tido 2 jam lebih jer . pa kaa ? mata ku pun suda semakin membengkak ni . kemerahan kebengkakan . haha ! wth yaww~

waa~ besok birthday scandal ku . EEN ! hey sayangg . happy birthday to you . may god bless you . kelak mek berik cadbory an ktk okey sayang~ hehe :] tunggu kita buat rambut dulu la . haha . sakan nak beraya tau ! :P

k laa . kemalas mau menaip sudaa . lagipun aku tangah menahan kesakitan kelaparan whatever laa . bukan apa , aku tak sempat bershao semalam . haha ! k laa . papai :)

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment