update lagi & lagi . malam ini aku dapat rasakan kebosanan yang teramat . dah laa besok aku ada ujian sejarah 1 & kesusateraan melayu . pening kepala ku dibuatnya . belajar banyak mana pun conform tak akan masok punyerr ! memang bosan bila nak mengadap buku ni . so aku teruskan dengan mengonlinekan diri di mukabuku [ FACEBOOK ]

hari ini mohd syamsul is on the line . tak cakap pun dia nak online . sangat jahat itu budak ! then , bila online tercetus laa pergaduhan diantara aku dengan SHAZA HONIEY [search la di facebook ] atau lebih dikenali dengan SHAA . macam2 la dia menyumpah aku . selama ni aku menahan kemarahan & sumpahan seranahan kat dia . bukan apa , aku malas sikit dalam bab gadoh2 ni . tak de faedah pun . kalau dengan bergadoh ni aku dapat duit tak pe la jugak . dapat laa aku pegi shopping raya dengan duit tu . hahaha !

then tadi aku syok2 dok chatting dengan DARYL buah hati ku . haha . he's not mine ok ! just berkawan la . but he's too special to me . tak pe kan ? kita bukan tamak kat org laki tp tak nak membazir jer . haha ! kan ekonomi dah gawat . ;] merepek yang pelik2 la plak . bebalik kepada cita kitorang . actually dia suka kat aku . but tak tau laa sejaoh mana & sedalam mana perasaan dia kat aku . kadang2 aku konfius gak dgn dia . tah laa ? pelik2 jer aku ni . tapi dia pandai layan aku . tu la yang menyebabkan aku cair jugak la kat mamat ni . hahaha :D tapi aku perasan yang kebelakangan ni dia kurang sikit layan aku . aku faham -.- im not the best one for you ! then , aku teringat pasal bab2 merokok . so , aku tanya la kat die sama ada die merokok ke tak ? die pun jawab yang die merokok . aww~ hancur berkecai hatiku bila mendengarnya . actually aku memang tak suka laa dengan lelaki yang merokok ni termasuk la si MOHD SYAMSUL ! mereka tak faham perasaan orang lain bila berdepan dengan perokok2 ni . especially orang yang berpenyakit macam aku ni . sebab aku ni ada asma . so tak dapat laa nak hidu2 bau asap rokok ni . mula laa dada aku sakit dan diakhiri dengan sesak nafas ! aku cukup bosan bila hidup macam ni . sebab ku aku tak nak dekat2 dengan perokok . termasuklah abang2 aku . menyampah sesangat bila diorang merokok . buat sakit hati tol laa . dah la merokok dalam rumah , habis satu rumah tu bau rokok diorang . nasib la abang aku tu kat negeri lepeh . haha . :]

nahh ! kat bawah ni tentang semua kandungan rokok . so , kepada perokok jangan la merokok . korang bakar duit jer bila merokok tu . better korang beli barang untuk mak korang jer . da gak faedah kan ?




haa ? teringat laa plak kat EX aku yang sorang ni . DAUS ;] aku dah lama lost contact dengan dia . kerana salah faham aku hilang dia sampai la sekarang . satu2 BOYFIE yang banyak berkorban untuk aku . kalau laa aku jumpa laki macam dia , alamat nya tak akan aku lepaskan sampai bila2 . aku hargai pengorbanan dia selama ni . huhh~ lepas ni aku dah taknak berkorban untuk mana2 lelaki . terlalu bosan suda bila pengorbanan tak dihargai . rasa macam sia2 je . lepas ni biar la diorang plak berkorban untuk aku . kadang2 aku rasa yang air mata aku ni terlalu murah untuk seseorang bergelar lelaki . lepas ni aku dah malas nak memurahkan air mata aku ni . aku & dia ? hmm . lepas ni biar Allah yang tentukan . aku dapat rasakan yang hubungan kitorang tak kan bertahan . well . naluri aku ni hebat sikit . konfem betol punye laa . haha . ok laa . aku dah malas nak menaip . jari jemari ku suda sakit & aku perlu menumpukan perhatian ku kepada KEKASIHKU bernama buku . :] diharap anda enjoy membaca entry ku kali ini .


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment