11 / 11 / 2010
Encik Benjamin Ling Shen !
im totally yours starting today . okey ? kami telah sah diijab kabulkan pada tarikh ini . hahaha ! kidding ! im yours . sayangg~ you are mine ok ! im try harder to forget everythings . my moment with him . my tears for him . but i want you to keep your promise sayangg~ no more smoking ok :] and now , im happy with you Encik Ben . thanks Sepet ! you complete me . semoga kekal ya :)
saya try sayang awak seperti mana saya sayang dia OK Encik Benjamin Ling Shen .
or mungkin lebih lagi . haha :]
saya janji !
my Heart is yours now .
so keep it carefully . because it is easily broken you know . HAHA :D
well , my heart becomes sensitive after he hurts me .
ppffffffffffttt ! past is past laa . fullstop !
im in Love with you only baa . not HIM anymore . bodoh . -.-

ok ok . story for today ! aww~ hatiku berbungabunga hari ini .
yerdehhh~ ouhh Kamu ! cair saya :]
Hung Ung Kang
gila cair saya sekali kamu senyum & pandang saya macam itu .
ala menggoda gitu . HAHAHA ;D
kenapa laa muka awak cute sangat .
patut juga awak menjadi jejaka idaman Kai Chung . HAHA !
thanks for today Ung Kang .

about that Korean boi ? haha . Bodoh !
nothing between me & him . hahaha :D

ok ok . lantak la org nak cakap apa .
saya memang suka suki kacau org .
even lelaki or perempuan . memang hobi saya .
hanya orang yang betul kenal saya . dia akan faham saya .
so , dont judge me ok ! saya SETIA ! ada faham ?

hari ini seronok best seronok best ! HAHAHA .
dekat sekolah ramai bebudak yang tak turun .
so , mereka kena warning dengan guru disiplin .
if mereka tak turun dalam masa tiga hari terakhir , nama mereka akan digugurkan .
digugurkan dari Form 5 tahun depan .
hmm . lantak la ! lagi best kalau budak sikit .
lagi senang nak belajar .
haaa~ bab belajar ni !
hari ni tah apa mimpi aku rajin belajar maths .
hari ni cikgu ada teangkan sikit pasal pembelajaran untuk tahun depan .
waa~ susah oii . kitorang ada belajar laa sikit .
aku yang pada mulanya tidak berminat , jadi berminat bah . haha .
best ! seronok tadi . hehe ^_____^
then , hari ni kitorang belajar bahasa cina lagi .
with Elaine Wong . besttt !

then petang ada pergi school .
tolong kemas barang untuk didermakan kat rumah anak yatim nanti .
tak sabar nak ke Kuching ! tak lama lagi baa :]
pesan Encik Ben :
jangan gatal2 .
no need to cuci mata kat orang . kat barang boleh . ( faham kaa ? )
take care .
no curang !

hahaha . Ben Ben .
susah kalau saya tak sayang awak
awak sentiasa buat hati saya berbunga bunga bertaman taman
tak pernah orang layan saya macam awak layan saya Ben
awak layan saya macam awak layan Princess laa .
bahagia saya kenal awak Ben !
saya sayang awak !
wo heng si huon ni Ben ! :]

tired . sakit badan dah . tak tau apasal .
sampai sini laa dulu . later kita post lagi ok :)
wanna sleep after this . wong an ! mei mong :]
bye !

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment