hellp hello semua . hari ini tarikh keramat ! 14/11/2010 i meet with my Sayangg si Sepet & Daryl for the first time . OMG ! kiutt duak tok juak ehh . haha . :] thankss kerana sanggup meredah jalan raya untuk ke Bintangor . tak dapat diungkap dengan kata2 betapa happy nya aku . terima kasih daun keladi , nanti kita jumpa lagi ok . HAHAHA :D saya happy sangat berjumpa dengan si Sepet saya . walaupun hujan yang mengganggu . Hujan tok juak . Kejap hujan , kejap sik . awww~ sorry sik letak our pic . sikpat upload . just go to my Facebook laa mun maok nangga ok :)

btw , thankss for the camera Mamak & Abah ;] walaupun sikpat beli Canon . later2 laa mamak kan ? hahaha . Olympus T-100 jak ea . 12 megapixel bahh . :] actually , aku perlu memilih diantara Nokia C3 & kamera baa . so , aku pilih jak camera . ambik yang mahal kitt . hahaha . gasak jak !

then , tomorrow ada Majlis Apresiasi & Penyampaian Hadih . OMG ! sik sabar ku bahh . Selasa sekolah balitt . Then , Rabu cuti . yayyyy ! after that , we gonna go to Kuching ! tidak sabar bahh . hahaha :D ok lahh . setakat tok jak lok . tangan dah pande alas mok naip tok ea . apaa ka ? hahaha :)


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment