Asslamualaikum & Hello :] lamak juak rasa sik update blog tok ea . ukan apa , sikpat dibukak bah blog . paloii bena ! haha . story ? tahh . sik banyak story tok . kehidupan bersama Facebook ? sometimes nyakit ati bena . tapi , biarlah saya memendam . dosa mereka yang tanggungkan ? jika saya bukak aib lak , hilang populariti nya lak . dah laa menjadi kegilaan setiap lelaki nya baa . HAHAHA ! org kacakk ba .

waa~ cuti yang semakin hampir bah . awww ! tidak sabar untuk ke Kuching . yess ! tahun tok sik jadi balit Johor . aku yang busy dengan aktiviti . HAHA . lagipun , cuti rasa sekejap jak ea . ya laa sik best . next year Form 5 dah . yerdehhh~ SPM ba . excited aku . rasa dah besar jak . tapi badan tok jak sikmok membesar ehh . *sakit hati . tinggal 2 minggu gik maok cuti ! yess . mamie ! izinkan saya ikut my cuzzie untuk ke Sri Aman this holiday . maok jumpa Fateyn & Sapix ! geramm gilak maok jumpa sidak . mesti gila2 kan ? hahaha . Syamsul ? adehhh~ sikmok ea jumpa nya . HAHAHA ! nya pdh nya pergi Sibu baa holiday tok . bagus la . HAHA ! cepat2 carik gerek ok :)

Semalam nak , my mom ask me .

mom : Camni dah ktk an Syamsul ?
aku : haaa ??? ( terkejut berok ku dgn soalan mak )
mom : pahal gelabah jak ?
aku : clash already .
mom : dah agak . sikkan bertahan pun .
aku : hehe ! ilex baa .

siap kenak bebel mak malam tadik . tapi semua yang padah ya betul . she said that if sorg laki ya bena sayang kita , nya yang akan carik kita . mun nya jodoh kita , nya sendiri yang akan datang dekat kita . no need to searching , just waiting . biarlah ! past is past . what goes around come around rite . lagipun jodoh ajal maut semuanya ditangan Tuhan nak . lagipun , ada gerek ka , sikda gerek ka , sama jak kan ? kelak , mesti ada keluar statement "ADA GEREK MACAM SIKDA" . see ! rasa macam para SINGLE juak kan ? actually , i know . every girls maok dilayan macam Princess baa . kan girls semua ? HAHAHA ! yala tek . lelaki mesti pande ambik hati perempuan dan begitu juga sebaliknya . but , aku ? still waiting for my True Boy . cehhh~ apa kaa ?

ciri-cirinya :

baik hati
sik merorok
sik curang
mampu bimbing aku
not take any drugs
hormat family aku
good looking :]

haha ! mun dapat la nak mcm tok , Alhamdulillah :) aku pun sik terlalu perfect untuk mendapat yang lebih bagus nak ouhh . HAHA .

pfffffffftttt ! tutup topik tok . HAHA . esok school agik . turun jak laa . hari Jumaat ada bah masa mok pegi medical . malas nyawa ku ! bodo . sakit bah kenak inject ! nahan asa ku kenak inject . HAHAHA ! ok ok . OUTT ! penatt gila babengg . babai .


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment