hello hello :] Freedom sudah . exam dah selesai . tinggal jasmani je besok . arhh ! i dont care . tak masok SPM pun . HAHAHA . ok ok ! today kitorang ada exam PERDAGANGAN & SCIENCE . alhamdulillah exam SCIENCE dapat jawab . tapi bila bab perdagangan je mesti melingkup menunggu nak terjatuh bergolek ke dalam toilet . HAHA ! apa kaa ? so , kami sudah Freedom ! paling seronok , lepas je loceng masa akhir berbunyi , kitorang sekelas menjerit . GUMBIRA you :)

haiyaa~ aku tengah risau with my condition now . entah ! sakit gilerr -.- tak apa . aku boleh tahan lagi . btw , aku terasa ada benda laa kat leher aku , kat bawah dagu . dekat dengan tekak jugak laa . ada benda ! rasa macam berbiji or berbuah la . tah ! aku pun tak tau . baru semalam aku perasan sebab aku rasa sakit . then , aku rasa2 laa kat tempat yang sakit tu . pastu , aku suruh IELA rasa jugak , mula dia terkejut . pastu kami sama2 ketawa . and now , masih sakit ! tak boleh cakap & ketawa sangat . so , aku sekarang nak belajar jadi pendiam sikit . hehe ^____^

Ohh My God ! holiday ! im wait for you . tak sabar tol la aku nak cuti . cuti ni aku ikut lawatan pengawas ke Kuching . dengar2 , ada pergi rumah anak yatim . waa~ est kan ? so , cuti nanti kitorang nak kumpul baju untuk diberikan kat mereka . tak saba aku nak tunggu ! aku nak kesana !

aduhhh~ rindu laa kat AREL & SHUKRI . sunyi betol kelas tanpa kehadiran mereka . dengar2 EYN pun nak pindah Sibu tahun depan . makin berkurang laa geng kitorang . kalau dia pindah tinggallah 6 orang je budak melayu kat dalam kelas tu . pppppppffffffffffftttttttt ! *sigh . tak apa ! mamak cakap , untuk membiasakan diri bila dah berpecah nanti . lepas ni , mesti kitorang akan bawak haluan masing2 kan ? hmmm~ asal tak lupa kawan sudahlaa . :]

iklan :
mula laa sakit pinggang ni . asyik nak meragam je ! huhh~ sakit !

continue :) besok Friday . kitorang ada mesyuarat petang besok kat sekolah . hmm . terpaksa menangguhkan my medical checkup . tak apa ! Sabtu kan ada . hehe ^___^ ok ok . tgn pun dah penat . mau Chaww ! chalobete ! :)


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment