ada gik update blog tok ! tauk sik , ku nangis gegilak time tok . dah la sik sampe sejam ku tido . malam tadik ? bertarikh 13 / Disember / 2010 , pukul 12.++ a.m ( tgh mlm ) i got one text from SEPETT ! nya mao break . cibayann na ! ptut lh ku ada rasa something time ya . dan menyebabkan mata aku sik ngntok . nang sik ngntok lalu ! sikda rasa ngntok ! ishh . dah kembang mata ! suka gegilak ku . antu juak ! ya la ku mls nangis !. cissss . kekejaman betul ! what the fish . yahh ! keluar semua sumpah seranah aku . sakit hati aku bongokk !
and for you , just go with THE GIRL ! we friends ? ohh my . maybe not ! aku dah sakit hati gilak-2 . dan ini memerlukan masa yang agak panjang untuk di rawat . cehh ! sakit hati sakit hati sakit hati ! EX aku lain sik lah sekejam kau. ppppppppppfffffffffffffftttttttttttttttttt !
btw , special thanks to ZyZy & Arul for the advices . thanks gegilak . bukan apa ku nangis gilak malam tadik , sumpah ! sikda penah sorg pun EX aku molah aku cam NYA molah aku . ouhh my . lihatlah betapa kejamnya engkau !
puas la kau ?
TAHNIAH DIUCAPKAN ! HAHAHA *evil laugh

actually me & ZyZy bok kenal malam ya juak . haha . best kawan an nya . baitt ! cantik ! kiutt gik ya . suka i kawan dgn u ! haha .


then Arul . handsome ! haha . boleh tahan . nya bnyk tolong ku mlm tadik . bnyk benda di pdh nya an aku . thankss Arul !


nah babun tok ! ex aku . haha . ingat sik ? Syamsul ya bah . SI PANJANG TOP RASA TINGGI SEWEL SAKIT OTAK SAKIT JIWA NGEGEH BABUN . nya online malam tok tek . haha ! gila ! bodo da jak malam tek . sikpat ku nangis tam nya . dgn lawak bodo nya . HAHAHA ! awal nya off malam tek . dah kalah la ya . btw , thankss Sul . kau dah molah aku happy . kan SEWEL ? haha . kau lah EX aku paling gila palak untak . yahh ! gik kau .

hmm . dah pagi dah tok . dekat nak pukul 11 ! pun aku sik ngntok . gila ehh ! INSOMNIA dah ku tok . haha . dah lok . malas dah nyawa nak naip ! perut aku sakitt tok =.=' ciss ! mati bagus gik . dah la blackout sekejap tek . silabengg bena ! bla lok . sikdamood -.- BABAI !


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment