nah ! puas rasa hati kau nak ? mesti kau happy gilak dah nyakit hati aku . cibayann ! aku nangis bukan sebab apa . sakit hati ! nya break demi PEREMPUAN lain . bodo sik ? nang nya bodo ! bodo bodo bodo ! mudahan kau kenak tinggal mantak-2 oleh mpwan ya . bencik eh aku ! kau mok kawan balit ngn aku ? OHH TIDAK ! sorry . untuk sekarang , anda bukan KAWAN saya . andalah MUSUH a.k.a ENEMY saya . bencikk ! bencik bena ku eh . nang sikpat tido aku mlm tadik . -.-' maybe kau sik maok gerek org yang sakit mcm aku tok nak ? i know . aku sik kck . sik pande jaga hati kau . FINE ! i admit it .

ok ok ! REVENGE time . yess ! aku berdendam . sik tao pahal . rasa mao bunuh jak . may i kill you BABUN ? please ! aku bencik ! tauk sik bencik . panas na ati ku time tok . sweet revenge bak kata Kak Ekin . kelak nya pun dpt balasan bh . sabar jak :)

pasya pagi tek tetiba jak aku tertangga sigek post yang aku mati-2 ingat suatu permainan . from shafiq . OMG ! nang terkejut gila babengg aku . chill babe ! besar gik dugaan nya dari aku . even aku sik kenal gerek Shafiq ya . OMG ! semoga Allah memberkati arwah Puteri Nurareesha Balqis ya . al-Fatihah ;'(

pas aku ngerepak di Facebook tek , tang ada zцl ѕтошәиққ anta chat . so , aku layan jak lah . nya nyindir ya ! haha . 'boh sedih' bak katanya . paling best bila nya madah 'PERMAINAN LELAKI' . ohh , OK ! now , aku faham . boh dicayak gilak lelaki tok ohh . FINE ! pasya cerita lah pasal Areesha tok tek . kwn zul tok ex kepada Areesha tok . frust bebena ex nya . then zul ada pdh gik yang kawan nya madah camtok 'nyesal aku break dgn nya' . YAHH ! baruk nak nyesal nak ? terlambat dah bah . sikpat ditarit balit mun nya dah pergi . so lelaki si luar sana ! belajarlah menghargai org lain . bukan untuk lelaki sahaja ok ! PEREMPUAN jugak . ngee~ lepeh dah keluar dah . then , sigek berita molah aku terkejut bila zul pdh MAK nya already gone . omg ! aku bena sik tauk bh . pffftt ! best juak lah kawan an nya even sik rapat . HAHAHA =.=' *tetak sik ikhlas .

nah ! Beta dalam proses menghalau , membuang dan memulau sebahagian penduduk dari negeri Facebook . tahh la ! boringg nangga friendlist ya full . sesiapa yang always SILENT ya beta remove lah kinek-2 . BENJAMIN LING SHEN ! ohh my . akan ku remove dirinya ! HAHAHA . beta memang kejam ! beta benci dengan PENGKHIANAT ya . akan beta pancung kepala PENGKHIANAT ya ! hahaha *evil laugh

ohh beta sangat penat ini . beta berasa lapar gik tok ! beta sik kenyang makan bubur ya . bodo eh ! sampe bila beta berpantang tok ? penat dah beta ! cissss . ku pancung semua palak lak . dah lok ehh . mengarut jak kerja aku =.=' babai !

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment