bangun pagi gosok gigi cuci muka dan mandi ! yerr . blagu lok . hari rok hari sabtu . still gik rilex . homework ? boh dipadah . buku gik lam beg nun ea . sorry to say ku nak molah . gik mao rilex bah . SYAHITAN sik abis-2 mao hasut aku . gi jaoh-2 nun . hari tok aku mood aku ada HAPPY & ada SEDIH . part sedih tok la ku malas . -_- aku dah malas maok jaikkan sesapa . hal kau lah gik . maok curang ka , maok text mpwan lain ka , maok apa-2 pun aku dah sik kisah . yang penting aku sik camya . yang aku tauk aku sayang kau jak . mana kata kau maok molah aku cam ni . and aku just try nak menjadi yang terbaik . thats why aku sabar & aku mengalah jak . just nak pertahankan relationship kita . sik salah nak ?

love this picture . sebab ada meow and she's looks CUTE ! ♥ ♥


aehhh =.=' aok ehh ! dia kembali ke pangkuan ku :] my girl , my adik . NAZZATUL SHAHIDA AIDDA her name . Aidda for short . she's 15 , live in Sri Aman . ok ok . actually , i already know her . lamak suda . tapi jarangss mao tegor since MALAPETAKA ya berlaku . biarlah kami yang mengetahui . but i love her . and aku sik penah fikir pun pasal probs ya gik . malas nak memberatkan otak bah . past is past rite . best bila baca blog nya tek ! pasal aku . haha . apa kaa ? bukan seronok apa . rasa dihargai ba . haha ! thankss my dear lil sis . i love you .









petang tek ku lepak an dak family & kazen mazen depan rumah . minum petang bah ! banjirr oi . harap jak nyawa nak berjalan nyukat jalan . lamak dah sik jalan bah . nak ngamboh kampung ! sal ku jalan mesti 360 darjah org nangga . pelik juak aku -_- nang sikpat bejalan lah aku tok tek . shitt !

aok ehh . terharu ku with mamie ku malam tadik . nya tanyak condition ku . yerrdehh ! sa mao nangis jak . aku padah la ok jak . just rasa takut jak . pasya tetiba mak ku bukak cita hal gerek aku ? tok ku rindok lak . ku padah jak la ku dah da gerek . tapi ku sik mao padah sapa . malas ! skali mak ku madah camtok "MUN NYA MEROKOK , MAKAN PIL , AMBIK DADAH , MABOKK , KA APA .. BAGUS JANGAN NAK BEGEREK !" yahhh ! ku rindok dengar ya . hahaha . thats why , abang ku padah mun maok kawen an aku mesti jumpa mamie ku dulok . :) ilex bah mamie ! baruk begerek . gik awal kmk tok maok belaki . haha ! Christmas sik lamak gik . haha . pa kaa ? i wish FERRERO ROCHER for my christmas . haha . Santa Claus ! bik an aku ok . ku maok seguni :) pasya aku maok ice-cream CORNETTO . pasya , aku maok aek COCA-COLA . ya jak . hahaha ! tapi sedih ku weii . sikpat minum aek COCA-COLA buat masa ini . ada ku kesah ? aku curik-2 beli & minum . if mamie tauk , mampus aku ! hahaha .

udah gik ea . sik tauk maok taip apa gik . btw , thanks for those yang buat aku happy hari tok :) but the pain is still the same -_-


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment