hari tok hari Ahad . awal pagi dah bangun . pergi Sarikei , anak uncle ku kawin . gila best ! petang tadik bok balit . lamak oii . tapi best lah ! dah la pande lupak mbak camera . pppfffftttt ! tapi ku sempat snap with mamie ku pagi tadik . HAHA ! sorry burokk ! non-edit bah . aok ehh ! cita pasal kat umah uncle ku . punya lah best ! actually aku banyak cuzzen lelaki dari perempuan . thats why la perangai aku sik cam perempuan gilak . HAHA ! i mean , brutal sikit . sikit jak oii . sik banyak . kaler tema ritok tek , rang tua kaler orange . budak-2 kaler ijo . serius ! kacak ehh pelamin . aku mao camya juak kelak . PAK ABU ! polah k kmk juak kelak ar mun kmk kawin . hahaha . syokkk ! lepas bis org pengilan tek duduk lepak kat laman rumah . nangga orang koke jap . pas boring-2 , mekrang gik gasak koke . hahaha ! dah la hari mao hujan . LOL ehh -_-

lejuk koke jalan kat kawasan perumahan ya . pake moto . bodo moto ya juak ! tinggi gila babengg sit nya . kaki ku sik sampe gilak . haha ! di tetak dak org tua gik eh . sapa soh pendek lak ? -_- ya tinggi da aku . aishhhh ! pas jalan online sejap . pake lappy cuzzen . BEN ONLINE ! time ya nya maok off dah kalik . sebab ku wall nya sik eply . aku suka WALL BEN tadik ehh . blink-2 mata nangga wall nya . rindok ati ! then , tercetuslah pergaduhan dunia ke-100 . panas gegilak ati ku aeh ! pasya , diungkit nya hal lamak aku . nak masa first mek duak jumpa lok . nya molah spotcheck kat handphone aku . then , nya nangga gik da picture SYAMSUL lam ya . so , ku delete lah depan mata nya pun . biar puas ! tapi best nya kali tok tek . nya dah tauk nya salah ya kali . HAHA ! tang bena madah 'I LOVE YOU'. sik reply juak ku text nya . haha . EGO nak ? well .

tapi tek best ! BEN call . haha . gila ! mejal org makan . haha . full gilak dah perut aku tok bie ! dari tadik makan jak . ni sik full cam ya ? -_- aku ingat no sapa di pake nya , paduhal no kakak nya . free call bah tek . best ! lamak juak beloya an laki aku . haha . automatic ilang ku marah ! aehh , sikpa . pastok ku nak merajok an nya gik . best oii nya pujokk :) dalam hati ada senang bah . ngee~ dah la mejal aku padah 'I LOVE YOU TOO' . -_- aehh ! sikda ku brani . hahaha . mun text ya , biasalah . tapi mun nak meluahkan WORD ya payah oii . hahaha :D lekek-2 tetak di soh nya pdh gia . haha ! bodo na eh .
I JUST LOVE YOU BENJAMIN LING SHEN !

homework ? aehh , boh ditanyak . still lom mula . esok maok ajak EYEN gi pasa kejap . beli *tutt* . ni bole padah . haha ! ok la . maok outt lok . texting with my MONYET . haha , he call me VAVOON & i call him MONYET . deal right ? i love you people :) babai .


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment