just the way you are :')

Assalamualaikum wbt & Hello Hello Kitty ;')

ignore tajuk yang takda kena mengena tu okayy ! hahaha . sesuka jer , Sabtu-day ! kita berjumpa lagi yaw . nampaknya aku cuma dapat update En.Blog kesayangan aku ni seminggu sekali jer . busy sesangat . well , SPM tinggal beberapa bulan lagi kan kan kan . so , aku perlu bersedia dari sekarang la nampaknya . hihihi . Dalam minggu ni pun macam-2 aktiviti plus sekarang ni kan musim mengundi . hari Rabu hari tu Menteri Sarawak melawat kat sekolah kitorang . punya la cantik sekolah aku tu . tak ku sangka ! bwahahaha . tu baru sambut Menteri Sarawak . belum lagi sambut PM datang . seronok sangat masa tu even kitorang busy sangat-2 sampai nak pengsan sebab prepare semua benda untuk jalankan aktiviti hari tu . plus plus , beliau rasmikan Pecah Tanah Stadium Chen Ling Mei , SMK Kai Chung . tahniah tahniah ! makin besar , luas & mewah la sekolah aku tu nanti . tapi aku tak sempat nak merasa stadium baru tu , lepas ni aku akan cakap GOODBYE kat sekolah tu . poor me --' dan sorry sebab tak ada picture masa tu . aku busy sangat nak jaga & buat macam-2 kat majlis tu . well , jadi pengawas memang susah . balik jer rumah masa Maghrib tu , terus pengsan . padan muka !

dan dan hari ni actually ada sekolah ganti . so , aku takdapat pergi sebab aku kena buat medical check up dekat Rejang Medical Centre . sumpah aku fedup dengan semua ni . dan dan , aku takdapat la jumpa buah hati aku tu . hihihihi *gatal engko kan ? ada aku kesah ! hahaha --' Iela pun tak pergi sekolah jugak sebab dia demam .

plan hari Isnin dibatalkan . plan hape ? aku nak date dengan boyfie aku la ! hahaha . tak da makna . actually , Menteri Pelajaran nak pergi tempat kitorang . dan berkemungkinan akan melawat ke sekolah kitorang . tapi , tak jadi . dibatalkan ! nasib nasib . tak apa la . lain kali boleh jumpa kan kan kan .

hari ni sangat boring . so , aku kasi make-up aku punya En.Blog . hihihi . makin hengsemmm kan ? dan hari ni jugak aku try buat roti telur . hahaha ! baru nak try ke ? ya iya la . actually baru sekarang aku pandai makan telur . kalau dulu , memang aku tak sentuh pun telur apatah telur goreng & telur rebus . tak nak okayy ! aku geli sangat lebih-2 masa sekolah rendah . aku tak tahu sangat kenapa aku geli nak makan telur . asal aku makan mesti rasa nak muntah . but not now , aku dah pandai makan telur okayy . siap buat roti telur lagi tuh . almaklumlah , favourite Mr Henry Hu Hin Won kita la katakan . haha ! btw , sekarang ni , masa rehat kat sekolah aku selalu pergi kat kelas diorang . HAHA *show off ! alahai . tukar topik la pulak --' kat mana tadi ? aha ! aku dah pandai makan telur since hujung tahun lepas . hihi ! sedap jugak telur kan kan kan ;')


roti telur kegemaran Mr Henry Hu Hin Won 

okayy la . tangan aku dah makin malas nak hupdate Encik Blog . better aku layan texting dari buah hati pengarang jantung aku tu . hahaha ;')

p/s : aku nak tengok AF . tak la best sangat --'

Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment