semua orang cakap badan aku makin berisi . aha !

Assalamualaikum wbt & Hello Hello Kitty .

woah , today is Sunday . i mean no work on Sunday except homework . how's today ? i cooked & eat at the same time . then sleep ! ohhh , lazy me . memang aku takda kerja hari ni . kalau tak menghadap pc , tidur lah kerja aku . pemalas punya anak dara . bwahaha --'

ohh yeahh . masa tengah pergi jumpa someone petang tadi , dia cakap aku makin gemuk . alahai , aku suka ! HAHAHA . mana tak nya . aku memang tengah nak menggemukkan badan sekarang ni . terima kasih sangat-2 .

then , masa minum petang dekat luar rumah , mak usu pun cakap aku makin gemuk sekarang ni . ada apa-2 ke ? what ? how dare you mak usu . hahaha . then my sister cakap , mana tak gemuk . lepas makan , terus tidur . macam ular sawa . haha --' aku dengan selamba nya makan & makan & makan lagi waktu kakak aku cakap macam tu . hihihihi .

ohh na na . besok kan kan kan 11 April . so , besok birthday Remy Ishak yang handsome lagi macho . aww !


HAPPY BIRTHDAY REMY ISHAK !

May Allah bless you & semoga semakin handsome *tapi takdapat lawan Kamal Adli aku la . hihihi .


Annyeong! Thanks for reading. Do comment! Gamsahabnida ;)

No comments:

Post a Comment